برای دریافت مشاوره (در ساعات اداری) تماس بگیرید

ارتباط در واتساپ
02177682369

شیشه شیر اونت ضد نفخ

شیشه شیر اونت ضد نفخ

مادران بسیاری این مشکل را تجربه کرده‌اند که نوزاد آن‌ها دائم دچار نفخ می‌شود. علت بروز نفخ در نوزادان می‌تواند ناشی از ورود هوا به معده آن‌ها در طول شیردهی باشد. از جمله دلایل دیگر می توان به حساسیت به پودر شیر یا پروتئین گاو اشاره کرد. برای جلوگیری از نفخ، مهم است که از ورود هوا به سیستم گوارش جلوگیری کنید. برای پیشگیری از نفخ در نوزاد خود می‌توانید از شیشه شیر اونت ضد نفخ استفاده  نمایید.  برای جلوگیری از درد شکم و قولنج در نوزادان تا 5 ماهگی استفاده از شیشه شیرهای ضد نفخ ،

فیلیپس اونت

توصیه می‌شود. انتخاب شیشه شیر مناسب برای سلامتی و راحتی کودک در طول شیردهی بسیار مهم است. درحالی‌که شیر مادر بهترین گزینه است، گاهی اوقات ممکن است تغذیه نوزاد به سینه مادر امکان‌پذیر نباشد. در چنین مواقعی، تغذیه نوزاد با شیشه شیر راه‌حل کاربردی است.  در این مقاله از سایت مادران شما را با ویژگی‌های شیشه شیر ضد نفخ اونت آشنا خواهیم ساخت.

شیشه ضد نفخ چیست؟

شیشه شیر ضد نفخ یا شیشه شیر با سیستم ضد کولیک، یک نوع شیشه شیر است که به منظور کاهش علائم کولیک و نفخ در نوزادان طراحی شده است. این شیشه‌ها با استفاده از سیستم‌های خاصی که در طراحی آن‌ها به کار رفته است، تلاش می‌کنند تا ورود هوا به داخل شیشه و معده نوزاد را به حداقل برسانند. سیستم ضد کولیک معمولاً شامل سیستم ضد برگشت است که در درب یا پستانک شیشه قرار دارد. این سیستم به هوا اجازه می‌دهد به طور کنترل‌شده و از طریق مسیرهای مشخصی وارد شیشه شود، درحالی‌که جلوی ورود هوای اضافی را می‌گیرد. این فرآیند کمک می‌کند تا ایجاد گازهای بیش از حد در معده نوزاد کاهش یابد و علائم کولیک مرتبط با آن کاهش یابد.

ویژگی‌های شیشه شیر اونت ضد نفخ

ویژگی‌های شیشه شیر اونت ضد نفخ

“اونت” (Event) یکی از برندهای معروف در زمینه تولید شیشه‌های شیر ضد نفخ است. شیشه‌های شیر اونت با استفاده از سیستم ضد کولیک ( نفخ) و تکنولوژی‌های متنوعی طراحی شده‌اند تا کمک کنند تا نوزادان در هنگام تغذیه کمترین میزان هوا را وارد معده خود کنند و علائم کولیک را کاهش دهند.

از ویژگی‌های  شیشه شیر طبیعی فیلیپس اونت  این است که ، دارای یک حلقه ضد نفخ پیشرفته با طراحی دو لایه است که با کشیدن هوا به داخل شیشه شیر به جای دهان کودک از نفخ و ناراحتی  معده جلوگیری می کند. این ویژگی ضد نفخ برای اطمینان از راحتی کودک و جلوگیری از مشکلات گوارشی طولانی مدت بسیار مهم است. امروزه شیشه شیرهای بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته اند و این طرح نوآورانه حلقه،  آرامش خاطر را برای تغذیه موثر و ایمن فراهم می کند. علاوه بر این، نفخ شکم در دوران کودکی می‌تواند اثرات طولانی‌مدتی بر روی سیستم گوارشی داشته باشد. حالات صورت نوزاد معمولا می‌تواند نشان دهنده ناراحتی ناشی از نفخ و گاز معده و روده باشد.

برای شیشه شیر نوزاد بسیار مهم است که با محتویات آن واکنش نشان ندهند، به خصوص هنگامی که مایعات با دمای بالا درگیر هستند. مواد مورد استفاده در ساخت شیشه شیر‌های کودک یک نکته مهم برای والدین است و تمام محصولات اونت فیلیپس استانداردهای قابل اعتمادی را رعایت می‌کنند که تضمین می‌کند هیچ ماده شیمیایی در تولید آن‌ها استفاده نمی‌شود. شیشه شیر طبیعی نوزاد فیلیپس اونت فاقد BPA است که سلامت کودک شما را تضمین می کند.

نحوه تمیز کردن شیشه شیر اونت

به گفته پزشکان و کارشناسان، تمیز و ضدعفونی نگه داشتن ظروف غذای نوزادان و کودکان برای سلامتی آن‌ها بسیار مهم است. توصیه می‌شود شیشه شیر و پستانک کودک را به صورت هفتگی ضد عفونی کنید و پس از هر بار استفاده، آن‌ها را کاملا شسته و خشک کنید و از مواد شوینده شیمیایی خودداری کنید. محیط های مرطوب می‌توانند باعث رشد باکتری های مضر شوند، بنابراین توجه به تمام قسمت های شیشه شیر، از جمله درزها، مهم است.  البته شیشه شیر ضد نفخ فیلیپس اونت با ساده سازی طراحی و جای گذاری یک گردن پهن، تمیز کردن و پرکردن را برای والدین آسان کرده است.

سخن پایانی

شیشه شیر اونت ضد نفخ معمولاً در انواع و سایزهای مختلفی در بازار موجود هستند تا به نیازهای والدین و نوزادان متناسب باشند. شیشه‌های شیر اونت با طراحی ارگونومیک و قسمت‌هایی که نگهداری آسان در دست را تضمین می‌کنند، طراحی شده‌اند.

پیشنهاد محصول:

سرشیشه اونت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *