برای دریافت مشاوره (در ساعات اداری) تماس بگیرید

ارتباط در واتساپ
02177682369

مقایسه شیشه شیر اونت با چیکو

مقایسه شیشه شیر اونت با چیکو

در هنگام خرید شیشه شیر برای نوزاد دلبندتان مهم است که چه نوع شیشه شیری را انتخاب می‌کنید چرا که  وسیله ای بسیار مهم است. در این مقاله به مقایسه شیشه شیر  اونت با چیکو می‌پردازیم. برای پاسخ به این سال باید ویژگی‌های هر دو شیشه شیر را با هم مقایسه کنیم. شیشه شیر اونت بخشی از برند فیلیپس است و دارای چندین ویژگی مهم از جمله طراحی ارگونومیک، جنس بدنه باکیفیت، شکلی شبیه به سینه مادر و خاصیت ضد نفخ می‌باشد. ممکن است ویژگی‌های دیگری وجود داشته باشد که در همه برندها مشترک باشد، بنابراین ما به آن‌ها اشاره نمی‌کنیم. از طرفی، شیشه شیرهای چیکو نیز از محصولات مهم برند ایتالیایی هستند و به دلیل قیمت نسبتاً مناسب در مقایسه با سایر برندهای خارجی شیشه شیر شناخته شده اند.  شیشه شیر های چیکو دارای بدنه و شیشه با کیفیتی نیز هستند. در این مقاله از سایت مادران به مقایسه شیشه شیر اونت و چیکو می­­پردازیم.

 لزوم استفاده از شیشه شیر برای نوزادان

استفاده از شیشه شیر برای تغذیه نوزادان دارای چندین مزیت است. شیشه شیر به شما امکان می‌دهد تا نوزادتان را به راحتی و بدون استفاده از سینه مادر تغذیه کنید. این، برای مادرانی که نمی‌توانند به هر دلیلی شیر  کودک خود را به صورت طبیعی تأمین کنند یا نمی‌خواهند از شیر خود استفاده کنند، بسیار مفید است. همچنین، با استفاده از شیشه شیر، شما می‌توانید مقدار دقیقی از شیر را به نوزادتان بدهید. این به شما امکان می‌دهد تا نوزاد خود به طور دقیق و به میزان مناسبی تغذیه کنید و نیازهای رشد و تغذیه نوزاد را برآورده سازید.

تفاوت دو مدل شیشه شیر اونت و چیکو

در اینجا شیشه شیر اونت را با شیشه شیر چیکو مقایسه می‌کنیم. درحالی‌که

شیشه شیر شیشه‌ای اونت

در دو جنس تالک و پیرکس موجود است، شیشه شیر شیشه‌ای چیکو فقط در جنس تالک تولید می شود. شیشه شیر اونت در مقایسه با شیشه شیر چیکو  از کیفیت بالاتری برخوردار است و جریان شیر کمتری دارد. شیشه شیر چیکو دارای یک سری شیشه شیر با جریان سریع برای نوزادان بالای 6 ماه است و جریان آن قابل تنظیم است. شیشه شیرهای اونت و چیکو هر دو شباهت‌هایی به سینه مادر دارند که به‌ویژه برای نوزادانی که در پذیرش شیشه شیر مشکل دارند بسیار مهم است، اما از انواع مختلف سر شیشه با طرح های مختلف استفاده می کنند. شیشه شیر بچه اونت ساخت انگلستان است، درحالی‌که شیشه شیر چیکو ساخت ایتالیا است.

تفاوت دو مدل شیشه شیر اونت و چیکو

پیشنهاد محصول:

شیشه شیر هی اور شی (heorshe

)

شیشه شیر اونت بهتر است یا چیکو؟

هر دو برند شیشه شیر اونت و شیشه شیر چیکو در بازار محصولات تغذیه نوزادان به عنوان برندهای معتبر و محبوب شناخته می‌شوند. اما انتخاب بهترین برند بین این دو به میزان ترجیحات شخصی و نیازهای شما و نوزادتان بستگی دارد. در ادامه، برخی از ویژگی‌ها و عواملی که می‌توانید در مقایسه بین دو برند در نظر بگیرید را بررسی می‌کنیم:

  • طراحی و اندازه

هر دو برند شیشه شیر اونت و شیشه شیر چیکو طراحی‌ها و اندازه‌های مختلفی را ارائه می‌دهند. بسته به نیاز شما و ترجیحات شخصی، می‌توانید شیشه‌هایی را که به شکل و اندازه مورد علاقه شماست، انتخاب کنید.

  • سیستم ضد نفخ یا انتی کولیک

هر دو برند اونت و چیکو شیشه‌هایی با سیستم ضد نفخ در برنامه‌های خود دارند. این سیستم‌ها به منظور جلوگیری از ورود هوا به داخل شیشه و کاهش احتمال تولید گاز در نوزادان طراحی شده‌اند.

  • مواد ساخت

همچنین، مواد ساخت شیشه‌های اونت و چیکو نیز ممکن است متفاوت باشد. هر دو برند سعی می‌کنند مواد ایمن و بدون بیسفنول-A را در تولید شیشه‌های خود استفاده کنند.

  • سهولت تمیز کردن

هر دو برند از نظر سهولت تمیز کردن شیشه‌ها مشابه هستند. بیشتر شیشه‌ های تولید شده توسط این برندها می ‌توانند در ماشین ظرفشویی شسته شوند.

سخن پایانی

در نهایت، برای تصمیم‌گیری بهتر، می‌توانید نظرات و تجربیات دیگران را مطالعه کنید، با والدین دیگر در مورد استفاده از هر دو برند مشورت نمایید . حتی  اگر امکان دارد، شیشه‌ها را در دست بگیرید و با آن‌ها آشنا شوید تا انتخابی که بهترین تطبیق را با نیازهای شما دارد، خریداری نمایید.

به طور کلی، هر دو برند شیشه شیر اونت و چیکو  دارای ویژگی‌ها و مزایا خود هستند و انتخاب بین آن‌ها بستگی به ترجیحات شما و نیازهای شیردهی نوزادتان دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *