برای دریافت مشاوره (در ساعات اداری) تماس بگیرید

ارتباط در واتساپ
02177682369

 نی‌نی لای لای 3 کاره

 نی‌نی لای لای 3 کاره

درگذشته مادران از گهواره‌های چوبی برای ایجاد محیطی آرام برای کودک استفاده می‌کردند و با تکان دادن آرام گهواره او را آرام می‌کردند. با این ‌حال، این گهواره‌های سنتی با گهواره‌های مدرن به نام نی‌نی لای لای، عمدتاً به دلیل نگرانی‌های ایمنی جایگزین شده‌اند. نی‌نی لای لای ها در انواع مختلفی تولید می‌ شوند که شما می ‌توانید بسته به نیاز خود و کودک دلبندتان نوع مناسب را تهیه کنید. در این مقاله  از سایت مادران،  ما به شما نی‌نی لای لای 3 کاره را معرفی می‌کنیم.

انواع نی‌نی لای لای 

نی‌نی لای لای

در انواع مختلفی تولیدشده‌اند که در ادامه شما را با چند نمونه متداول آن  آشنا خواهیم ساخت:

  • نی‌نی لای لای استاندارد

این مدل شباهت زیادی به گهواره ‌های سنتی دارد زیرا فاقد موتور الکتریکی خودکار برای تکان دادن است. در عوض، حرکت تکان دادن باید به‌صورت دستی انجام شود. تفاوت اصلی این است که مجهز به قابلیت پخش موسیقی کودکانه برای کمک به آرامش نوزاد است.

  • نی‌نی لای لایی برقی

درگذشته مادران با تکان دادن دستی گهواره و خواندن لالایی به نوزادان خود آرامش می ‌دادند. بااین‌حال، اکنون مادران گهواره‌های برقی را انتخاب می‌کنند که به‌طور خودکار این وظایف را با استفاده از برق انجام می‌دهند. نی‌نی لای لای می‌چرخد ​​و لالایی می‌نوازد تا کودک را آرام کند و گاهی اوقات او را بخواباند.

  • نی‌نی لای لای 3 کاره

این محصول ویژگی‌های نی‌نی لای لای  و روروک را ترکیب می‌کند. این نوع خاص از نی‌نی لای لای،  می‌تواند به‌راحتی به یک روروک و تخت  تبدیل شود و حرکات مختلفی را ارائه دهد. در ابتدا الگوی حرکتی نی‌نی لای لای ملایم است. همان‌طور که کودک رشد می‌کند، آن‌ها به حرکات شدیدتری نیاز دارند که ویژگی روروک را ضروری می‌کند. نی‌نی لای لای 3 کاره را می‌توان از روزهای اولیه زندگی نوزاد تا رسیدن به سنین نوپا استفاده کرد.

  • نی‌نی لای لای چندکاره

خرید محصولات چندمنظوره به‌جای محصولات تک منظوره مقرون‌به‌صرفه تر است. با انتخاب مدل چندکاره، شما اساساً پنج دستگاه را در یک محصول دریافت می‌کنید. این مدل همه‌کاره را می‌توان به صندلی چرخ‌دار کودک، تخت کودک و پشه‌بند تبدیل کرد. علاوه بر این، شامل بخشی برای قرار دادن اسباب‌بازی‌های کودک است.

راهنمای خرید نی‌نی لای لای

طیف گسترده ‌ای از نی‌نی لای لای در بازار موجود است که هرکدام محدوده قیمتی خاص خود رادارند. نسخه‌ های پیشرفته ‌تر با قابلییت های جدید توسعه داده می ‌شوند و به همین دلیل نیز با قیمت بیشتری به فروش می رسند.

داشتن درک روشنی از آنچه باید هنگام خرید نی‌نی لای لای در نظر داشته باشید، بسیار مهم است.

در اینجا برخی ویژگی‌ های کلیدی که هنگام خرید باید در نظر بگیرید، را متذکر می‌ شویم. اول اینکه،  هنگام خرید نی‌نی لای لای، توجه به ویژگی ‌های ایمنی ضروری است. اینها ممکن است شامل یک کمربند ایمنی و قلاب ‌های مخصوص باشد که اطمینان حاصل می‌کند که کودک در طول هر حرکت ناگهانی ایمن باقی می‌ ماند. والدین باید استحکام کششی و سختی این ویژگی‌ های ایمنی را برای اطمینان از کارایی آن‌ها بررسی کنند.

اغلب نی‌نی لای لای های موجود در بازار دارای محدودیت وزنی هستند. اگر وزن کودک کمتر از حد مشخص ‌شده باشد، احتمالا در هنگام حرکت باعث ایجاد ارتعاشات ناراحت‌کننده یا بی ‌ثباتی می شود. از سوی دیگر، اگر وزن کودک از حد مجاز بیشتر شود، نی‌نی لای لای ممکن است به ‌درستی عمل نکند. بنابراین، والدین باید محدودیت وزن نی‌نی لای لای را بررسی کنند، مدت ‌زمان استفاده از آن را در نظر بگیرند و سپس در مورد سرمایه‌گذاری خود تصمیمی آگاهانه بگیرند.

راهنمای خرید نی‌نی لای لای

سخن پایانی

برای خرید نی‌نی لای لای مهم است که محصولی را انتخاب نمایید که در عین  سبک ‌وزن بودن، محکم نیز باشند.  توجه داشته باشید که نوزادان کوچک ‌تر ممکن است به نی نی لا لای عادت کنند و به محض بیرون آمدن از آن شروع به گریه کنند.

از این رو، توصیه می شود در حد مجاز از این وسیله استفاده نمایید و گاهی اوقات کودک خود را بر روی زمین قرار بدهید تا آزادانه دست و پا بزند.  اگر قصد دارید در آینده فرزندان بیشتری داشته باشید، نی نی لای لای را  می توانید برای فرزند بعدی خود نگه دارید.

محصولات مرتبط

تشک آنتی رفلاکس

آغوشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *