برای دریافت مشاوره (در ساعات اداری) تماس بگیرید

ارتباط در واتساپ
02177682369

آغوشی نوزاد چیست؟

آغوشی نوزاد چیست؟

بیشتر مادران هنگام بغل کردن نوزادان احساس خستگی می‌کنند و اگر بخواهند همزمان نوزاد خود را در آغوش بگیرند و به کارهای بیرون و داخل خانه بپردازند قطعاً به مرور زمان دچار مشکلاتی از جمله کمردرد و دست درد می‌شوند. از این رو تولید کنندگان با ایده‌ عالی توانستند چیزی را به نام آغوشی نوزاد طراحی کنند که همین محصول حس امنیت و راحتی را در مادران دوچندان کرد.

آغوشی نوزاد نه تنها می تواند مشکلات مادران را برطرف کند بلکه یک حس نزدیکی و آرامش را بین نوزادان و والدین ایجاد می کند. در ادامه می‌خواهیم شما را بیشتر با این محصول پرکاربرد آشنا کنیم.

مزایای استفاده آغوشی نوزاد

قطعاً هر محصولی دارای مزایا و معایبی می‌باشد که همین امر زمینه خرید و یا منع استفاده آن را برای افراد ایجاد می‌کند. ولی در نظر داشته باشید که مزایای استفاده از این محصول بی‌شمار می‌باشد و در سال‌های اخیر فروش آن رو به افزایش است.

۱_ اولین مزیت این است که قیمت آغوشی نوزاد بسیار به صرفه می‌باشد و شما با در نظر گرفتن یک هزینه متعارف می‌توانید از آپشن‌های بی‌شمار آن بهره ببرید.

۲_ دومین مزیت این است که شما در طول روز می‌توانید در هر زمان و مکانی نوزاد خود را به همراه داشته باشید، که همین امر می‌تواند حس امنیت و آرامش را در آن ها افزایش دهد. همچنین از نظر رشد جسمی و عاطفی نیز برای نوزادان تاثیر گذار است.

۳_ از نظر بار علمی به این نتیجه رسیده‌اند که استفاده از آغوشی نوزاد می‌تواند خطر ابتلا به سندروم مرگ ناگهانی نوزادان را کاهش دهد.  این محصول می‌تواند به افزایش سلامت تنفسی و حتی کنترل سیستم عصبی نوزادان کمک کند.

از چند ماهگی والدین اجازه استفاده از آغوشی نوزاد را دارند؟

مادران احساس و رفتار خاصی نسبت به کودکان خود دارند چون آنها را به مدت ۹ ماه حمل می‌کنند.  این دوست داشتن دو طرفه می‌باشد و به محضی که نوزاد به دنیا می‌آید احساسی متقابل نسبت به مادر خود دارد.

نوزاد وابستگی شدیدی به مادر پیدا می‌کند، از این رو مادران در همان ابتدا می‌توانند از آغوشی نوزاد استفاده کنند و احساس صمیمت و امنیت را به نوزاد خود انتقال بدهند.

آغوش نوزادی در سایزهای مختلفی طراحی شده که شما متناسب با سن کودک تان می‌توانید آن را تهیه کنید. در نظر داشته باشید که آغوشی نوزاد  تا سن سه سالگی قابل استفاده خواهد بود. اگر بیش از این سن استفاده کنید ممکن است کودکان وابستگی شدیدی به این کیسه‌ها پیدا کنند.

نکات استفاده از آغوشی نوزاد

نکات استفاده از آغوشی نوزاد

شما باید نحوه استفاده از این محصول و حتی طریقه بستن آن را بدانید تا به قسمت‌های مختلف بدن نوزادان و کودکان خود آسیب وارد نکنید.

به عنوان مثال اگر پای کودکان شما در مدت زمان طولانی در آغوشی بماند دچار خطرات مفصل ران می‌شود و به مرور زمان نشستن را برای کودکان سخت‌تر می‌کند.

اگر شما نوزادان خود را به نادرستی در این کیسه‌ها قرار دهید باعث می‌شود که گردن آنها به سمت پایین حرکت کند و از آنجایی که این نوزادان نمی ‌توانند گردن خود را بالا بیاورند به مرور زمان ستون فقرات به نادرستی شکل می ‌گیرد و پیامد های سلامتی خطرناکی برای نوزاد دلبند شما ایجاد می شود.

عوامل تاثیر گذار روی قیمت آغوشی نوزاد

قیمت آغوشی نوزاد با توجه به جنس، برند، شکل و آپشن ‌های دیگر تعیین می گردد. جنس ‌های مختلفی برای این محصول در نظر گرفته شده است که هر چقدر با کیفیت‌ تر و یا قابل شست و شو باشد، طبعا با هزینه بیشتری نیز به فروش می رسد.  در عرضه هر محصولی از جمله آغوشی نوزاد، برند حرف اول را می ‌زند و این یک فاکتور کلیدی در تعیین قیمت این محصول شناخته می شود. بسیاری از والدین سعی می‌ کنند بهترین برند را برای نوزادان خود تهیه کنند تا هم از پارچه مرغوب تهیه شده باشد و هم اینکه شکل زیبا و استاندارد داشته باشد. با خرید از

فروشگاه آنلاین مادران

می توانید از تخفیفات ویژه برخوردار شوید و شانس یک خرید مطمئن را به خود اختصاص بدهید. ما بهترین محصولا و تجهیزات مناسب برای نگهداری کودکان دلبند شما را با قیمت مقرون به صرفه تر از همه جا ارائه می دهیم. به ما اعتماد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *