برای دریافت مشاوره (در ساعات اداری) تماس بگیرید

ارتباط در واتساپ
02177682369

قیمت آغوشی نوزاد

قیمت آغوشی نوزاد

یکی از وسایل کاربردی در خرید سیسمونی نوزاد، آغوشی می‌باشد. شما می‌توانید فرزند خود را در آن قرار داده و به امور منزل بدون هیچ نگرانی و مسئله‌ای رسیدگی کنید. در خرید این وسیله باید نهایت دقت را داشته باشید. زیرا آغوشی باکیفیت، ایمنی کودک شما را تامین می‌کند.

اگر شما قصد خرید آغوشی برای فرزند خود را دارید، با ما همراه باشید تا با قیمت آغوشی نوزاد آشنا شده، سپس اقدام به خرید آن کنید.

نکات مهم قبل از خرید آغوشی نوزاد | قیمت آغوشی نوزاد

در زمان

خرید آغوشی

باید نکات زیادی را در نظر داشته باشید که باتوجه به آن بتوانید نیاز کودک خود را برطرف کنید. در بخش زیر به چند مورد از نکات مهمی که قبل از خرید آغوشی باید آن‌ها را در نظر بگیرید، پرداخته شده است:

1.      اندازه وزن حمل کننده نوزاد

یکی از نکات مهم که باید قبل از خرید آغوشی در نظر بگیرید در نظر گرفتن وزن کسانی (پدر، مادر،خواهر و…) است که قصد حمل آغوشی را دارند. به عنوان مثال اگر شخصی سنگین وزن باشد، نمی تواند از آغوشی باریک و کوچکی برای حمل نوزاد استفاده کند. به همین خاطر در زمان خرید حتما وزن افراد حمل کننده نوزاد و اندازه آغوش‌گیر را در نظر داشته باشید.

2.      طراحی ارگونومیک آغوشی | قیمت آغوشی نوزاد

به صورت کلی طراحی ارگونومیک، به راحتی محصول در زمان استفاده اشاره می‌کند. پس می‌توان گفت یکی از فاکتورهای مهم خرید هر محصولی در نظر گرفتن راحتی آن می‌باشد. ارگونومیک آغوشی باید به گونه‌ای طراحی شود که آناتومی نوزاد را در نظر گرفته و بتواند از لگن و ستون فقرات کودک به خوبی محافظت کند. در زمان قرار گرفتن نوزاد در آغوشی استاندارد، پاهای او باید در حالت M و به گونه ای قرار بگیرد که باسن نوزاد پایین‌تر از زانو و علاوه بر آن لگن کودک به اندازه مناسب باز شود.

قیمت آغوشی نوزاد

3.      نگهداری آسان و قابلیت شستشو

از دیگر نکات قابل توجه در خرید آغوشی نوزاد، نگهداری آسان و قابلیت شستشوی آن می‌باشد. زیرا به مرور زمان و در اثر استفاده زیاد آغوشی کثیف می‌شود. شما برای حفظ سلامتی و رعایت بهداشت فرزند خود نیاز دارید آن را بشویید. به همین دلیل بهتر است در زمان خرید، آغوشی‌ای را انتخاب کنید که قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را داشته باشد.

4.      اندازه و وزن آغوشی

نکته قابل توجه دیگری که در خرید آغوشی باید به آن دقت کنید، اندازه و وزن آن می‌باشد. برای اینکه بخواهید از آغوشی در مکان‌های مختلف و یا مسافرت به راحتی استفاده کنید، بهتر است به وزن و اندازه آغوش‌گیر کودک دقت کنید. همچنین بهتر است از آغوشی‌ استفاده کنید که قابلیت حمل را داشته باشد.

5.      نوع آغوشی

همان‌طور که می‌دانید آغوشی‌های نوزاد حالت‌های مختلفی دارد. در مدل اول شما می‌توانید آن را به شیوه‌ای ببندید که سر کودک رو به محیط اطراف قرار گرفته و در روش دوم سر کودک رو به شما قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که این دو روش رایج بستن آغوشی است. به همین خاطر بهتر است در موقع خرید به نوع بستن آغوشی دقت کرده و باتوجه به نیاز خود آن را خریداری نمایید.

6.      استحکام آغوشی

قبل از خرید آغوشی به استحکام قفل، نشیمنگاه، بند، کمربند و گیره آن دقت کرده، سپس اقدام به خریداری کنید. زیرا در صورت عدم اطمینان ممکن است در زمان استفاده به کودک خود آسیب وارد کنید.

نکات ایمنی در استفاده از آغوشی | قیمت آغوشی نوزاد

در استفاده از آغوشی شما برای امنیت کودک باید نکاتی را رعایت کنید، که عبارتند از:

  • هنگام بستن بند آغوشی به دور کمر خود، مطمئن شوید که آن را به درستی بسته‌اید. تا هیچ آسیبی به مهره‌های کمر و گردن شما وارد نشود.
  • اگر آغوشی‌ای که استفاده می‌کنید به جای قفل، گره دارد حتما از محکم بودن گره‌های آن اطمینان پیدا کنید.
  • قبل از اینکه کودک خود را در آغوشی قرار دهید، مطمئن شوید قفل های آن را محکم بسته‌اید.
  • باتوجه به سن نوزاد او را در آغوش‌گیر به شیوه‌ای درست قرار دهید، تا از آسیب رسیدن به کودک خودداری شود.

آغوشی نوزاد چه قیمتی دارد؟

آغوشی یا آغوش گیر نوزاد باتوجه به برند شرکت، کیفیت، طرح و انواع مختلفی که دارد، دارای قیمت‌های متفاوتی می‌باشند. بعضی از افراد هستند که قصد انتخاب آغوشی با قیمت پایین را دارند، باید این موضوع را نظر داشته باشند که ممکن است کیفیت پایینی داشته و در نتیجه از ماندگاری و امنیت بالایی برخوردار نباشند. بعضی از افراد هم هستند که قصد خرید آغوشی گران قیمت دارند، که ممکن است از نظر کیفیت و ماندگاری با آغوشی‌های قیمت متوسط تفاوتی نداشته باشد. بنابراین در خرید آن نهایت دقت را داشته و سعی کنید از فروشگاه‌های معتبر و شناخته شده آن را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *