برای دریافت مشاوره (در ساعات اداری) تماس بگیرید

ارتباط در واتساپ
02177682369

طرز استفاده از شیشه شیر اونت + 5 مزیت آن

استفاده از شیشه شیر اونت

یکی از وسایل مهم و پرکاربرد در خرید وسایل نوزاد، شیشه شیر می‌باشد که نقش مهمی در تغذیه کودک دارد. به عبارت دیگر شیشه شیرها مزیت‌های زیادی برای بهبود تغذیه کودک بعد از بدو تولد دارند.

اونت، یکی از برندهای برتر و پرطرفدار انگلیسی برای خرید شیشه شیر کودک در بازار ایران می‌باشند. این شرکت شیشه‌های مختلفی از جمله نچرال، آنتی کولیک و… را تولید می‌کنند که در بهبود تغذیه کودک نقش بسیار مهمی را دارند. دلیل پرطرفدار بودن شیشه اونت، متریال ساخت، کیفیت و ساختار مناسب آن می‌باشد. همچنین بدنه این شیشه‌ها از ارگونومیک تشکیل شده است، به همین خاطر بیشتر متخصصان اطفال به مادران استفاده از این شیشه شیر را توصیه می‌کنند.

اگر شما از جمله والدینی هستید که شیشه شیر اونت را برای شیر دادن کودک خود انتخاب کرده‌اید، در این مطلب با ما همراه باشید تا با طرز استفاده از شیشه شیر اونت آشنا شوید.

آشنایی با برند فیلیپس اونت

یکی از پرطرفدارترین برندهای وسایل نوزادی در سراسر جهان، فیلیپس اونت می‌باشد. این برند از سال 1984 تولید محصولات خود در حوزه نوزادان و کودکان را در کشور انگلستان آغاز کرده است. اولین محصول این برند، شیشه شیر ضدنفخ می‌باشد که به آن آنتی کولیک هم می‌گویند.

برند اونت از همان سال تولید موفقیت‌های بسیار زیادی را در سراسر دنیا کسب کرد، این موضوع باعث شد کمپانی اونت توسط فیلیپس در سال 2006 خریداری شود. ترکیب هردو این کمپانی‌ها باعث تغییر نام آن به اسم فیلیپس اونت شد. اما لازم به ذکر است که این برند همچنان با نام اونت که خلاصه فیلیپس اونت می‌باشد، در بین والدین شناخته شده است. امروزه این شرکت توانسته محصولات متعدد و باکیفیتی را در زمینه‌های مختلف وارد بازار کند، که توجه افرادی زیاد به آن جلب شده است.

راهنمای جامع طرز استفاده از شیشه شیر اونت

در بخش زیر راهنمایی کاملی برای استفاده از شیشه شیر اونت ارائه شده است:

  • قبل استفاده از شیشه شیر اونت بهتر است آن را ضدعفونی کنید. برای ضدعفونی کردن ابتدا آب را جوشانده سپس تمامی اجزای شیشه شیر را به مدت چند دقیقه در داخل آب در حال جوشیدن، قرار دهید.
  • اگر شیشه شیر اونت معمولی بود برای استفاده از آن کافیست درپوش را برداشته و سری آن را به داخل فشار دهید، تا سری پستانک از دور سرپیچ شیشه شیر جدا شود و بتوانید قطعات آن را بشویید. یا داخل آن را از شیر پر کرده و به صورت مجدد در را بر روی آن قرار داده و بچرخانید تا بسته شود.
  • اگر هم شیشه از نوع ضدنفخ بود ابتدا درپوش را برداشته سپس بخشی که مخصوص آنتی کولیک می‌باشد را بردارید. سپس داخل آن را از شیر پر کنید و در را محکم ببندید. دقت کنید که در موقع شیر دادن قسمت زبانه دار ضدنفخ این شیشه در قسمت بالا در دهان کودک قرار بگیرد، نه در زیر یا طرفین دهان. زمانی درپوش شیشه را بردارید، که قصد شیر دادن به کودک را دارید.
  • قبل از مورد استفاده قرار دادن شیشه شیر آن را به خوبی بررسی کنید، تا هیچ‌گونه چسبندگی یا پارگی بر روی شیشه شیر دیده نشود. همچنین بعد از شیر دادن، برای شستن شیشه شیر از اسکاچ و لگن جداگانه استفاده نمایید.

برای خرید شیشه شیر اونت و سایر

لوازم نوزاد

به این لینک مراجعه کنید.

استفاده از شیشه شیر اونت

نحوه شیر دادن به نوزاد با شیشه شیر اونت

در بخش زیر به استفاده از شیشه شیر اونت در زمان شیر دهی نوزاد اشاره شده است:

  • بعد از ریختن شیر در داخل شیشه آن را تکان دهید تا چند قطره از شیر به بیرون چکانده شود. با این کار می‌توانید از درست بودن منافذ و دمای شیر داخل شیشه اطمینان حاصل کنید.
  • سپس نوزاد را به شیوه درست در آغوش بگیرید و شیشه شیر را در داخل دهان کودک به گونه‌ای قرار دهید، که داخل سری از شیر پر شود.
  • در مرحله بعد مطمئن شوید که مایع داخل شیشه شیر در دهان کودک در حال جریان می‌باشد. همچنین دقت کنید سرشیشه خالی از شیر نباشد، زیرا شیر با هوا وارد دهان نوزاد شده و باعث آسیب رسیدن به آن می‌شود.

مزایای شیشه شیر اونت

استفاده از شیشه شیر اونت مزایای زیادی دارد، که عبارتند از:

  1. شیشه اونت در مقایسه با برندهای دیگر، شیر را با جریان بهتری از سرشیشه عبور داده و داخل دهان کودک می‌کند.
  2. از دیگر مزایای این شیشه این است، که سری آن به شیشه وصل می‌شود. به همین خاطر دیگر نیازی به خرید شیشه جدید نمی‌باشد. یعنی شما می‌توانید نوع و اندازه شیشه موردنظر خود را انتخاب و و به سری موردنظر خود متصل کنید.
  3. شیشه شیرهای اونت به خاطر اینکه از جنس سیلیکون می‌باشند، غیرقابل شکستن، بسیار نرم و فاقد BDP هستند.
  4. شیشه‌های شیر از برند اونت دارای شکل و طراحی مناسبی هستند، به همین خاطر کودک می‌تواند به راحتی آن را در دست خود بگیرد. همچنین این شیشه شیرها تمیز کردن آسانی دارند.
  5. از دیگر مزایای شیشه شیر اونت این است، که سرشیشه‌های مختلفی از جمله سری شیشه کلاسیک، ارتودنسی، ضدنفخ و… را دارد.

در آخر

در این مطلب به طرز استفاده از شیشه شیر اونت اشاره شد. در خرید وسایل سیسمونی، شیشه شیر یکی از وسایل پرکاربرد و حائز اهمیت برای تغذیه کودک است. به همین دلیل اگر تصمیم به خرید شیشه شیر برای نوزاد خود دارید، بهتر است جنس خوب آن را خریداری کرده و با رعایت نکات بهداشتی از آن استفاده کنید، تا کودک شما آسیبی نبیند. از بین شیشه‌های موجود در بازار با برندهای مختلف، اونت یکی از بهترین و پرطرفدارترین برندها برای شیشه شیر می‌باشد، که می‌توانید برای حفظ سلامت کودک از آن استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *