برای دریافت مشاوره (در ساعات اداری) تماس بگیرید

ارتباط در واتساپ
02177682369

بررسی تاثیر استفاده از بالشت های فرم دهی سر و بارداری و تشک لبه دار در سلامت نوزاد

1561263684 S7dF7

توجه به محصولات سیسمونی نوزاد یکی از مهم ترین اقداماتی است که والدین باید توجه ویژه ای به آن داشته باشند از این رو در این مقاله می خواهیم به معرفی و بررسی 3 نمونه از مهم ترین محصولات سیسمونی نوزاد بپردازیم که تهیه و خرید آن ها می تواند ارتباط مستقیمی با سلامت نوزاد شما به همراه داشته باشد. از این رو در این قسمت با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در این خصوص کسب کنید!

news 108استفاده از محصولات سیسمونی نوزاد تا به چه میزان اهمیت دارد؟

محصولات سیسمونی نوزاد یکی از پرمصرف ترین محصولاتی هستند که در دسته بندی های متنوع و مختلفی قرار می گیرند، از این رو هرکدام از آن ها دارای بخش های متنوع و منحصر به فردی می باشند که ارتباط کاملی با سلامت نوزاد و همچنین رشد آن خواهند داشت. در میان تمامی محصولاتی که والدین باید در تهیه سیسمونی از آن استفاده کنند، بالشت فرم دهی سر و بارداری و همچنین تشک لبه دار از محبوب ترین ها هستند که در ادامه اطلاعات کامل تری در این خصوص در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم و به این موضوع توجه می کنیم که استفاده از آن ها تا به چه میزان می تواند بر روی سلامت کودک شما نقش منحصر به فردی داشته باشد.

 

آشنایی با بالش فرم دهی سر نوزاد

بالشت فرم دهی سر

یکی از ضروری ترین محصولات در سیسمونی نوزاد است که به کمک آن می توانید از صافی سر و جمجمه کودک خود جلوگیری کنید! بدون شک، توجه به موضوع سلامت کودک بیش از هر چیزی برای والدین اهمیت دارد چراکه بی توجهی به این موضوع در نهایت می تواند باعث ناهنجاری هایی در کودک شود.

جمجمه های نوزاد به مدت 1 سال به شدت نرم و قابل تغییر شکل است تا مغز بتواند در جمجمه رشد کند و اگر سر کودک برای مدتی طولانی در یک وضعیت بماند ممکن است شکل و شمایل آن به طور کلی تغییر کند که این موضوع در نهایت باعث صاف شدن جمجمه خواهد بود که شکل و ظاهری نامناسبی دارد.

از این رو توصیه می کنیم حتما در اولین اقدام از بالشت های فرم دهی سر استفاده کنید، این نوع از بالشت ها به دلیل حفره ای که در آن ها تعبیه شده است می تواند سر کودک را به صورت گرد در محفظه قرار دهد که این موضوع در نهایت می تواند باعث جلوگیری از صافی سر شود.

f1df89e8bbc1471ea5b8366bcf6ba15a 400X400آشنایی با بالشت بارداری کودک

دوران بارداری یکی از سخت ترین و حساس ترین دوران زندگی مادران محسوب می شود که به مدت 9 ماه به طول می انجامد. در طی این مدت خطرات داخلی و خارجی می تواند سلامت مادر و همچنین نوزاد را به خطر بیاندازید که یکی از پرخطر ترین این موارد، وجود آسیب های بیرونی و وارده احتمالی به نوزاد است.

برای این که از نوزاد شما از این موضوع به دور بماند نیاز است تا والدین فکری به حال امنیت مادر داشته باشند و حتی در خواب نیز امنیت کودک را برقرار کنند که این موضوع ارتباط کاملی با نحوه خوابیدن مادر دارد. در همین خصوص توصیه می کنیم از

بالشت بارداری

استفاده کنید تا بتوانید سلامت کودک خود را حفظ کنید و راحتی بیشتری برای حرکت و تکان خوردن در هنگام خواب داشته باشید.

استفاده از بالشت های معمولی عموما برای انجام این فرایند و راحتی مادران توصیه نمی شود چراکه ممکن است در هنگام تکان خوردن از بدن شما جداشده و سُر بخورند که این موضوع می تواند برای شما بدن درد شدیدی را به همراه داشته باشد.

بالش بارداری یک بالش مخصوص و منحصر به فرد است که به گونه ای طراحی و ساخته شده تا بتواند آزادی عمل و حرکت بیشتری را در دوران بارداری و در هنگام خواب به مادران هدیه دهد. این بالش می تواند تمامی حالت خواب را پوشش دهد و به این منظور کمی بلند تر و حجیم تر از بالش های عادی است.

71fcDKVNj9L. AC SL1500حتما می دانید که در ماه های آخر، خوابیدن در وضعیت عادی برای مادران کمی سخت و طاقت فرسا می باشد اما به کمک این بالشت می توانید سختی آن را به آسانی تبدیل کنید و تجربه خوبی را با خود به همراه داشته باشید.

البته استفاده از بالشت های بارداری فوائد بسیار متفاوت و منحصر به فردی را نیز دارند که در مقالات آینده به معرفی و بررسی آن ها خواهید پرداخت.

 

آشنایی با تشک گارد دار یا تشک لبه دار

از آخرین محصولاتی که می توان به افزایش ایمنی نوزادان به آن اشاره نمود، تشک های لبه دار و یا گارد دار هستند که استفاده از آن ها ایمنی کودک شما را به درجه بسیار بالایی می رساند. در  زمان های ابتدایی تولد کودک، نیاز به توجه و رسیدگی به بالاترین حد ممکن خود می رسد و در چندین ماه اول نیاز است تا کودک در کنار پدر و مادر خود قرار بگیرد تا در صورت بروز مشکل بتوان از ایجاد آسیب های احتمالی در آن جلوگیری نمود.

از این رو یکی از اقداماتی که والدین باید پس از تولد نوزاد خود سریعا انجام دهند، تهیه و خرید

تشک لبه دار

است. با استفاده از تشکل لبه دار شما می توانید کودک خودتان را با آرامش و اطمینان بیشتری در کنار خود نگهداری کنید! البته برخی از والدین نوزاد خود را بر روی تخت و در کنار خود می خوابانند که این موضوع می تواند خطرات بسیار زیادی را به همراه داشته باشد و به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

k9fJDZfw8pIpJktGتشک نوزاد امروزه با طرح ها و مدل های متنوع ای روانه بازار شده است و می تواند تجربه شیرین و لذت بخشی را برای والدین به همراه داشته باشد. حتی شما می توانید به راحتی آن را حمل کنید و از نقطه ای به نقطه دیگر بدون ترس جا به جا کنید. با توجه به مزایایی که این محصول دارد می توان آن را در دسته مهم ترین و محبوب ترین محصولات در سیسمونی نوزاد دانست! چراکه امنیت و آسایش کاملی را برای شما و نوزادتان به همراه دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *