برای دریافت مشاوره (در ساعات اداری) تماس بگیرید

ارتباط در واتساپ
02177682369

آشنایی با مدل های مختلف پدیاشور

مدت هاست که آمریکایی ها رابطه پیچیده ای پدیاشور با زمان ، مکان و نحوه استفاده از شیر خشک دارند. برای افزودن به معما ، شیرخشک کودک اروپایی در سالهای اخیر به عنوان گزینه جدید “پرمیوم” در مرحله اصلی قرار گرفته است.

اگر تازه وارد این بحث شده اید ، ممکن است از خود بپرسید که این همه هیاهو چیست. آیا فرمول کودک اروپایی واقعا برتر است؟ تفاوت بین فرمول کودک اروپایی و آمریکایی چیست؟

و مهمتر از همه ، کدام نوع فرمول برای کوچولوی شما بهتر است؟

ما به این س questionsالات مهم و موارد دیگر پاسخ خواهیم داد ، بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ترکیبات ارگانیک کودک اروپایی ، به مطالعه ادامه دهید.

انواع مختلف پدیاشور

فرمول اروپایی در مقابل کودک آمریکایی: با یک نگاه
ما را اشتباه نگیرید در هر دو طرف اقیانوس اطلس فرمول های مرغوب کودک وجود دارد. با این حال ، از آنجا که اروپا قوانین و مقررات سختگیرانه تری دارد ، فرمول هایی را تولید می کند که “پاک تر” از همتایان آمریکایی خود است.

حقیقت این است که برخی از مواد تشکیل دهنده مانند شربت ذرت و فروکتوز در اتحادیه اروپا زیاد استفاده نمی شود (یا حتی ممنوع است). همین امر در مورد تراریخته ها و هورمون های مصنوعی صادق است.

متأسفانه ، اینها از رایج ترین موادی هستند که در شیرخشک ساخت آمریکا پیدا خواهید کرد. این خیلی تعجب آور نیست ، زیرا اکثر مارک های فرمول نوزاد در ایالات متحده متعلق به شرکت های دارویی هستند.

در همین حال ، اروپا استاندار

دهای بسیار سختگیرانه ای را بر روی شیرخشک کودک خود اعمال می کند (و حتی مقررات سختگیرانه تری در مورد محصولات ارگانیک). در نتیجه یک فرمول تمیز ، سالم و مغذی برای کودک شما وجود دارد – بدون داشتن آن مواد افزودنی مضر.

چه چیزی فرمول کودک اروپا را بهتر می کند؟
فقط از هر چهار نوزاد آمریکایی فقط یک کودک از شش ماهگی به طور انحصاری با شیر مادر تغذیه می کند. این بدان معنی است که اکثریت والدین تصمیمات مهمی در مورد نوع فرمول استفاده کنند.

اکنون که یک مرور اساسی در مورد فرمول کودک آمریکایی و اروپایی دارید ، بیایید برخی از تفاوتهای اساسی آنها را بررسی کنیم.

1. الزامات تغذیه ای برای شیر خشک
در ایالات متحده ، سازمان غذا و دارو (FDA) بر تولید شیرخشک کودک نظارت می کند. در اروپا ، این وظیفه توسط کمیسیون اروپا انجام می شود.

قیمت پدیاشور

اگرچه تفاوت هایی در نحوه ساختار هر سازمان وجود دارد ، اما اهداف آنها یکسان است: تعیین استاندارد برای ایمنی مواد غذایی و ترکیبات غذایی. هر سازمانی باید محصولات غذایی فروخته شده در این کشور ، از جمله شیر خشک را تأیید و تأیید کند.

برای فرمولهای ساخته شده در ایالات متحده و اروپا ، حداقل و حداکثر نیاز برای موارد زیر وجود دارد:

کالری
چربی
پروتئین
کربوهیدرات ها
ویتامین های گروه B
کلسیم
اسید فولیک
بنابراین تفاوت چیست؟ در حالی که هر دو آژانس استانداردهای مشابهی را برای آنچه در شیرخشک مورد نیاز نوزاد است ، دارند ، کمیسیون اروپا دستورالعمل های دقیق تری درباره محل تهیه این مواد دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *