برای دریافت مشاوره (در ساعات اداری) تماس بگیرید

ارتباط در واتساپ
02177682369

پیراهن هاوایی مردانه

سلام به همه ی شما عزیزان و همراهان در این مقاله قصد معرفی انواع پیراهن هاوایی مردانه را داریم با ما همراه باشید

این تی‌شرت‌ها همراه با چند طرح جالب، می‌توانند برای جشن‌های تابستانی شما ست شوند. از اصول اولیه گرفته تا چاپ، می توانید ظاهر و احساسی را که دوست دارید انتخاب کنید.
این پیراهن را می توان با شلوارهای گشاد یا جین ست کرد تا ظاهری آرام و آرام داشته باشد. روی این پیراهن چیزی نپوشید زیرا یقه امضای او را پنهان می کند.
این پیراهن یک لباس خلاقانه است و مطمئنا شما را از بقیه متمایز می کند.
با یقه کوبایی که از بالا کشیده شده است، از یک بعد از ظهر تابستانی خوب لذت ببرید.
نکته: سایز این پیراهن راسته را با کمی احتیاط انتخاب کنید. با یک پیراهن نیم آستین، تناسب دور بازو باعث می شود که شما تیز به نظر برسید.

کلیدواژه ها: پیراهن، پوشاک آماده، بافته شده، ابریشم اهیمسا

WhatsApp Image 2021 12 09 at 5.14.24 PM

پیراهن هاوایی چیست ؟

1. اهمیت تی شرت

 

با پیراهن مردانه می توان شگفتی هایی را برای مرد به دست آورد زیرا یکی از مهم ترین قسمت های کمد لباس مردانه است. مناسب برای موقعیت – اوقات فراغت، کسب و کار یا کار به انتخاب سبک پیراهن کمک می کند و با تناسب خوب و رنگ ها و الگوهای مناسب، مطمئناً می تواند مردانه و هیکلش را خوشحال کند. علاوه بر این، این پیراهن می تواند هر کت و شلوار رنگی را تازه کند. هر پیراهن می تواند از نظر جزئیات پارچه، طرح، یقه، پیراهن هاوایی دکمه ها، شانه و سرآستین متفاوت باشد. بنابراین لازم نیست پیراهن ها از نظر شکل، مدل و طرح یکنواخت و یکنواخت باشند. پیراهن مشابه دو مرد به دلیل تفاوت در ساختار بدن و شخصیت مردانه و همچنین ترکیب با لباس های دیگر مانند کت و شلوار، حس و استایل متفاوتی را به همراه خواهد داشت. وقتی پیراهن مردانه تمیز، شیک، نو و خوش لباس باشد، اعتماد به نفس و راحتی بیشتر می شود.

 

برای مردان مهم است که انتخاب پیراهن خود را مطابق با روندهای مد در حال ظهور به روز کنند، زیرا یک پیراهن می تواند چیزهای زیادی را در مورد نگرش و موقعیت یک مرد به خصوص در دنیای شرکت ها نشان دهد. آگاهی از جزئیات به مردان این امکان را می دهد که هنگام خرید پیراهن تصمیم درستی بگیرند. [1]

 

2. روندهای نوظهور در صنعت تی شرت

 

مطابق با مدهای در حال تغییر در صنعت پوشاک مردانه، تولیدکنندگان باید چرخه تولید را مطابق با این تغییرات مدگرا تنظیم کنند.
پوشاک آماده تقریباً به طور کامل لباس‌های دوختی را که قبلاً توسط مردان استفاده می‌شد حذف کرده است.
امروزه لباس به عنوان نمادی از وضعیت شناخته می شود و همچنین یک بیانیه مد است، بنابراین به کیفیت پارچه ها، برش ها و طرح ها اهمیت داده می شود.
بازیکنان بزرگ بین المللی در لباس هایی با طرح ها و سبک های مختلف ظاهر می شوند.
اهمیت زیادی به راحتی پوشاک تمام شده داده می شود.

خرید اینترنتی پیراهن هاوایی

فضای کار در حال تغییر است زیرا شرکت ها به مردان اجازه می دهند در محل کار لباس های نیمه رسمی و غیر رسمی بپوشند. این موضوع تمرکز تولیدکنندگان را تغییر داده است زیرا آنها نیز تولید را از لباس رسمی به لباس های روزمره تغییر می دهند.
بسیاری از کشورها فروشگاه‌های بزرگ خرده‌فروشی باز می‌کنند و لباس‌های مردانه باکیفیت و مارک را از طریق آنها می‌فروشند.
با تمرکز بر روندهای فعلی مد در صنعت پوشاک مردانه، فرصت هایی برای تولیدکنندگان برای افزایش صادرات وجود دارد.
برای افزایش کارایی و تولید لباس های باکیفیت، تولیدکنندگان از پیراهن هاوایی ماشین های پیشرفته استفاده می کنند. [2]

3. دسته بندی پیراهن ها و گرایش ها در پارچه ها و سازه ها

 

صنعت تی شرت پارچه هایی با کیفیت بالا را در طرح ها و ترکیب های مختلف مطابق با آخرین روند مد ارائه می دهد. پارچه راحتی و مراقبت از پیراهن را تعیین می کند. پارچه ای که در لمس نرم است، جاذب است و به راحتی قابل شستشو است به راحتی پوشیدن کمک می کند. بین قیمت و تعداد پارچه، ظرافت نخ و طرح پارچه رابطه مستقیمی وجود دارد. پنبه پادشاه است! قوانین در پارچه تولید کنندگان ترکیبی از محصولات پیراهن را در ترکیبی از پلی استر، پنبه، لیوسل، ویسکوز و غیره و در انواع منسوجات Le Plain، Twill، Satin و دیگر دوپینگ ها ارائه می دهند. همچنین محدوده‌های تکنو-طبیعی موجود است که تمام ترکیبات پنبه و الیاف مصنوعی را پوشش می‌دهد. [3]

 

مصرف کنندگان در هند هنوز باید تجربه پوشیدن تی شرت های ساخته شده از الیاف با کارایی بالا را داشته باشند. مصرف کنندگان به مد علاقه مند شده اند و منتظر استایل های مطلوب و مد روز در تی شرت ها هستند. روندهای نوظهور نشان می دهد که مصرف کنندگان خواهان پارچه های باکیفیت و با کارایی بالا و ویژگی های طراحی نوآورانه هستند. خطوط جدید لباس با پارچه هایی مانند Revival، Holofiber، Spectra Lite و Spectrum راه اندازی شده است. هر دوی این پارچه ها کیفیت و کارایی بالایی را به مصرف کنندگان ارائه می دهند. پرطرفدارترین کالا در صنعت پیراهن با پالت رنگی تازه و طرح‌های بی‌نظیر عرضه می‌شود، جایی که بالاترین عملکرد، تنفس و حضور ظریف از طریق هر نوع پارچه ارائه می‌شود. ست بسیار راحت از پارچه و لباس بافتنی در ترکیب های مختلف در ترند. در مد برای راحتی و کشش بیشتر در پیراهن مردانه، این یک پیراهن نخی لوکس و نرم با لمس اسپندکس است. همچنین نوع جدیدی از پارچه های طبیعی (مودا بافته شده) که فواید الیاف طبیعی را با احساس نرم فوق العاده ریزشکل های مدرن ترکیب می کند، مورد توجه قرار گرفته است. از تراشه های چوب راش ساخته شده است. پارچه پس از چندین بار شستشو نرم و براق می ماند و آب نمایی پنبه ای و درخشندگی ابریشم را دارد. گرایش‌های جدید بر روی پیراهن‌های آفتابی تمرکز می‌کنند که از طریق پارچه‌های متراکم و الیاف مصنوعی بیش از 40 محافظت در برابر آفتاب ایجاد می‌کنند. آنها سبک وزن هستند، سریع خشک می شوند و بسیار همه کاره هستند [L] الیاف ویژه مانند Tencel با خواصی مشابه پنبه، حس خاصی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد که پیراهن هاوایی پنبه نمی تواند. تنفس الیاف تنسل نیز بهتر از پنبه است. [4]

پیراهن هاوایی مردانه

پیراهن‌ها در دسته‌بندی لباس‌های رسمی، راحتی و غیررسمی قرار می‌گیرند. تقسیم بندی دیگری بر اساس قیمت و مشخصات خریداران در مناطق مرکزی و غیر مرکزی وجود دارد.

10. پیراهن یقه ماندارین
پیراهن یقه ماندارین – انواع پیراهن | وبلاگ Bjoakoff
منبع: Pinterest
با این پیراهن یقه ماندارین به سبک بازی خود برسید.

پیراهن یقه نواری در مجالس رسمی بسیار پیچیده به نظر می رسد. چه جشن نامزدی و چه نامزدی خاص شما، پیراهن ماندارین انتخاب خوبی خواهد بود.

این پیراهن مردانه شیک شما را از دردسر کراوات و پاپیون دور نگه می دارد. این نوع پیراهن ها را می توان با شلوارهای چروک شده برای ظاهری حرفه ای پوشید.
برای یک گردهمایی نیمه رسمی، پیراهن را با یک شلوار چینی یا شلوار جین همسان بپوشید و آماده هستید.
یک پیراهن سفید و شلوار جین آبی یک ظاهر کلاسیک است که نمی توانید با آن اشتباه کنید.
وقتی با یک جفت کفش مجلسی ست کنید، ظاهر یقه ماندارین شما توجه زیادی را به خود جلب خواهد کرد.
نکته: بالا زدن آستین ها در پایان مهمانی یک حرکت آلفا خواهد بود (بعدا از ما تشکر کنید)!

11. پیراهن هنلی
پیراهن هنلی – انواع پیراهن | وبلاگ Bjoakoff
منبع: Pinterest
برنامه لحظه آخری؟ بالاخره یک سفر جاده ای با دوستان اتفاق می افتد؟ تمام روز در اتاق خود سرد هستید؟
هر مناسبتی که باشد، پیراهن هنلی شما پاسخی به همه چیز است.

پیراهن هاوایی زرد قرمز طلایی

تلاقی زیبا بین سبک های مختلف پیراهن – تی شرت، تی شرت پولو و ژاکت – پیراهن هنلی برای آویزان کردن در کمد لباس شما وسوسه انگیز به نظر می رسد.
پیراهن هنلی بهترین انتخاب قبل از زمستان است. می توانید آن را با شلوار جین، شلوار گرمکن، شورت یا هر چیزی زیر آسمان بپوشید و شگفت انگیز به نظر خواهید رسید.
نکته: پیراهن های هنلی برای پوشیدن زیر پیراهن ها و کت ها نیز عالی هستند تا گرمای بیشتری به آن اضافه کنند. انواع مختلفی از پیراهن های هنلی برای اضافه کردن رنگ، سبک و تنوع به کمد لباس شما وجود دارد!
هیچ چیز تاثیرگذارتر از یک مرد اسپرت نیست که در خیابان با یک گرمکن و پیراهن همسان قدم می زند. این نگاه اعتماد به نفس و انرژی را تراوش می کند. این ست را با چند کفش تنیس جدید و یک ساعت معمولی ست کنید و برای هر زمانی از روز آماده خواهید بود.

نمی توان اغراق کرد که بهترین راه برای از بین بردن موفقیت آمیز هر یک از این ظاهرها این است که مطمئن شوید پیراهن گاه به گاه شما مناسب است. برای ظاهر نمایشگر سفارشی شده به راهنمای مناسب تکیه کنید.

ادامه مطلب
5 پیراهن که هر مردی باید داشته باشد
5 پیراهن که هر مردی باید داشته باشد
چه هر روز کت و شلوار و کراوات بپوشید یا از کارهای روزمره لذت ببرید، هر مردی باید مجموعه ای از پیراهن های مردانه را داشته باشد. هنگام ساخت کمد لباسی برای پذیرایی از هر رویدادی در هر لحظه، با این 5 پیراهن ضروری برای هر مرد شروع کنید.

پیراهن مدل بالا
پیراهن سفید با بند کنتراست مشکی و راه راه نکشریط

پیراهن نخی ساده و سفید طراحی شده بدون جیب سینه پیراهن عالی است. این پیراهن در کمد لباس هر مردی ضروری است. می توان آن را با هر نوع شلواری پوشید. پیراهن سفید درجه یک کاملاً با هر نوع کت و شلواری ست می شود. یک پس زمینه تمیز و خالی پیراهن هاوایی مردانه ، پیراهن سفید پیچیده پس زمینه ای عالی برای هر کراوات است. هنگام خرید این پیراهن ساده، پارچه های جناغی را برای تطبیق پذیری و کاهش چین و چروک در نظر بگیرید.

پیراهن معمولی تجاری
پیراهن تجاری وصله گاه به گاه سفید

پیراهن هاوایی

ماهیت ظاهر “تجاری تجاری” پوشیدن کفش درجه یک است. پیراهن‌های گاه به گاه تجاری غیررسمی نیستند، بلکه بیشتر از یک پیراهن مجلسی درجه یک پایین‌تر هستند. هر لباس گاه به گاه تجاری با پیراهن گاه به گاه تجاری اصلی شروع می شود.

هنگامی که پیراهن گاه به گاه تجاری مناسب را پیدا کردید، ادامه دهید و پنج عدد بخرید. این پیراهن یک قطعه ضروری برای مردانی است که می‌خواهند تاثیر اولیه خوبی داشته باشند. نکاتی که هنگام خرید یک پیراهن غیر رسمی تجاری باید در نظر بگیرید:

رنگ سفید و سایر رنگ های روشن را انتخاب کنید.
از طرح ها یا رنگ های تند خودداری کنید.
اندازه گیری باید متناسب با نوع بدن شما باشد.
پارچه باید تمیز و نرم باشد. بهترین پنبه مرسریزه با وزن متوسط ​​است.
به دنبال یک یقه نرم یا یک یقه بریده باشید
پیراهن یقه بند

ما همه چیز را در مورد تی شرت ها فاش کرده ایم و اکنون آنچه مهم است مال شماست. شما باید شکل مناسبی را برای نوع بدن، استایل و انرژی خود پیدا کنید. همه این انواع مختلف نام های تی شرت ممکن است هنگام خرید شما را گیج کنند، اما روی چیزی تمرکز کنید که برای شما بهتر است.

ما شما را آماده کرده ایم تا با اعتماد به نفس و استایل دنیای پیراهن ها را طی کنید. حالا ما به شما پیراهن هاوایی مردانه نمی گوییم که چگونه پس از همه خریدی که انجام دادید، کمد خود را بچینید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *