برای دریافت مشاوره (در ساعات اداری) تماس بگیرید

ارتباط در واتساپ
02177682369

پیراهن مردانه ترک

سلام به همه ی شما عزیزان در این مقاله درباره ی پیراهن مردانه ترک مطالب بسیار مفیدی را برای شما آماده کرده ایم با ما همراه باشید

پیراهن مردانه ترک

پیراهن‌های هنلی، پیراهن‌هایی بدون یقه هستند که دارای دکمه‌هایی چند اینچ زیر یقه گرد هستند و معمولاً 2 تا 5 دکمه دارند. این یک پیراهن یقه‌دار به نظر می‌رسد و وقتی با لباس‌های خاکی، چینی، شلوار جین، شلوار گرمکن یا اجناس برای مناسبت‌های غیررسمی و نیمه رسمی پوشیده شود، عالی به نظر می‌رسد. تی شرت هنلی در رنگ ها و طرح ها موجود است، اما بهترین آن تنی ساده و خنثی دارد. آستین ها پیراهن مردانه ترک ممکن است کوتاه یا بلند باشند و به طور کلی لباس مردانه محسوب می شوند.

نکته: می‌توانید به این نوع پیراهن‌های غیررسمی دستبند اضافه کنید تا استایل خیابانی ببخشید.

انتخاب های شما برای مد با پیراهن های جین بی حد و حصر است و افزودنی پویا به کمد لباس خود خواهید داشت.

خرید اینترنتی پیراهن مردانه ترک اصل و اورجینال

5. پیراهن کتان
پیراهن کتان – انواع پیراهن | وبلاگ Bjoakoff
منبع: Pinterest
پیراهن های کتانی علاقه بعدی شما به مد خواهند بود.

پارچه‌های مطبوع و قابل تنفس، ثروت فصل تابستان است. سرمایه گذاری روی یک پیراهن کتان به دلیل ظرافت بسیار پارچه ارزشش را دارد.

می توانید در تعطیلات تابستانی پیراهن کتان خود را بپوشید. پیراهن های کتان پاستلی وقتی با شلوار جین خاکی یا جین جامد ست می شوند نرم به نظر می رسند.
پوشیدن یک پیراهن کتانی باز هنگام آفتاب گرفتن در ساحل مطمئناً چشم را جلب می کند.
پیراهن های کتانی سبک و راحت هستند و انتخاب آرامش بخش مورد علاقه شما در روزهای گرم خواهند بود. در میان انواع مختلف پیراهن، کتان همیشه جالب به نظر می رسد. با یک پیراهن کتان، به ندرت اشتباه می کنید زیرا می دانیم که قرار نیست آن را با جین ست کنید!
نکته: می توانید در یک روز تابستانی برای عروسی یک پیراهن سفید بپوشید. این یکی از بهترین پیراهن ها برای پوشیدن با کت و شلوار آبی برای یک لباس جشن بد بو است.

پیراهن مردانه ترک از کجا بخریم

6. پیراهن آستین کوتاه یقه کمپی
پیراهن سفید یقه بند
رنگ سفید ساده ترین راه برای ورود به کمد لباس ما است. ما رنگ را درک می کنیم. ما را تیز و تمیز می کند. و لازم نیست نگران تطابق رنگ باشید. یک پیراهن یقه سفید راهی آسان برای جابجایی به جای پیراهن یقه پایین سفید مورد علاقه شماست. چند پیراهن یقه سفید را اینجا پیدا کنید.

عکس پیراهن یقه بند مردانه با شلوار چینی کژوال
پاپوش های معمولی
کتانی‌هایتان نیز باید غیررسمی باشند: شلوار چینی، شلوار جین تیره یا روشن، شلوارک. برای داشتن ظاهری غیررسمی تر از شلوارهای مناسب یا شلوارهای مجلسی دوری کنید. مطمئن شوید که انتخاب کتانی‌هایتان شلخته یا زیاد نیست. به عنوان مثال، یک پیراهن کوتاه مدرسه را با یقه راه راه ست نکنید. ناهنجاری های زیادی وجود دارد. از طرف دیگر، یک دویدن کلاسیک چینی با پیراهن یقه آبی سرمه ای را امتحان کنید.

پیراهن مردانه ترک

تی شرت مردانه یقه  پیراهن مردانه ترک نواری به رنگ سبز زیتونی با تصویری اسپرت
اندازه گیری
این باید آسان باشد. مطمئن شوید که پیراهن یقه راه راه شما یک تناسب امروزی است. اگر خیلی بزرگ باشد، به نظر می رسد که پیراهن سرآشپز پوشیده اید. پیراهن باید به راحتی در سراسر بدن شما حرکت کند و خیلی محدود نباشد.

به عنوان یک قطعه لایه
تیپ شماره 4 برای بهار و تابستان عالی است. اما فصل پاییز و زمستان چطور؟ پیراهن یقه راه راه یقه خدمه بلند است. این یک لایه لایه بندی عالی برای یک ژاکت یقه خدمه می کند. یکی دیگر از ظاهر شیک و مدرن میز گاه به گاه.

پیراهن مردانه تر ک اصل خرید اینترنتی

 

پیراهن را باز بگذارید
این آخرین نکته ما در سبک است، زیرا بدون نگاه کردن به دهه 90 به سختی می توان به خوبی استایل کرد. ما ظاهر تک رنگ مانند مشکی را توصیه می کنیم: یک پیراهن یقه باز مشکی با یقه راه راه، یک تی شرت سفید با یقه گرد زیر آن و یک شلوار جین مشکی با چکمه های بلند. مجموعه پیراهن های یقه راه راه مردانه ما را اینجا ببینید.
10 نوع پیراهن که هر مردی باید داشته باشد
راهنمای مد مردانه

بادی مدیسون
در FacebookTwitterPinterestWhatsApp به اشتراک بگذارید
پیراهن مردانه با همه تنوع‌هایش، بدون شک همه‌کاره‌ترین لباسی است که تا به حال دیده شده است. اگر استایل مناسبی دارید، آماده شدن در صبح می تواند به آسانی لباس پوشیدن و ظاهری شاداب باشد. اما با وجود گزینه های بی پایان زیاد، چه نوع پیراهن هایی باید کمد لباس خود را تهیه کنید تا مطمئن شوید که همه پایه ها به خوبی پوشانده شده اند؟ انتخاب نوع پیراهن برای پوشیدن برای هر مناسبت به همان اندازه مهم است که در وهله اول داشته باشید. یک پیراهن هاوایی جایی در دفتر ندارد و این موضوع داغی است که ما در کنار آن خواهیم ایستاد.

از پیراهن های اداری کلاسیک گرفته تا پیراهن های گاه به گاه آخر هفته، این پانزده نوع اصلی پیراهن برای مردان است که شما می خواهید داشته باشید.

پیراهن مردانه ترک قیمت ارزان

 

1. پیراهن آکسفورد دکمه دار
پیراهن آکسفورد که نام خود را با پارچه آکسفورد پیراهن مردانه ترک که از آن بریده شده است، یک لباس مردانه کلاسیک است که برای بیش از 120 سال بستر بسیاری از لباس‌های زیبا بوده است. پارچه در مقایسه با اکثر پیراهن‌های دیگر کاملاً ضخیم است که به آن لبه‌ای معمولی می‌دهد. یقه دکمه دار و حلقه آویز در پشت یقه از ویژگی های طراحی محبوب هستند که نگهداری این تاپ را نیز آسان می کنند.

اگر یک نوع پیراهن واقعی و اصلی برای  پیراهن مردانه ترک مردان وجود دارد، پیراهن آکسفورد همان پیراهن است. این قطعه جاودانه به عنوان یک بلوک ساختمانی عمل می کند که با طیف وسیعی از کدهای لباس مطابقت دارد و آن را به یکی از همه کاره ترین قطعات در هر کمد لباس تبدیل می کند.

من یقه باز را با شلوار جین، شورت یا چینی دوست دارم اما نه با کت و شلوار، زیرا فکر می‌کنم استایل غیر رسمی با یونیفرم مخالف است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *