برای دریافت مشاوره (در ساعات اداری) تماس بگیرید

ارتباط در واتساپ
02177682369

خرید پیراهن کبریتی

آیا می خواهید کمد خود را برای سال جدید ارتقا دهید؟ پیراهن کبریتی خود را شروع کنید. به هر حال، این یکی از اولین چیزهایی است که مردم در طول تماس های ویدیویی گروهی متوجه آن می شوند. بهترین پیراهن‌های مردانه شما را برای هر موقعیتی، چه برای محل کار، چه برای بازی و چه فقط در خانه، به بهترین شکل ظاهر می‌کنند.

انواع پیراهن کبریتی

اگر از آن دسته افرادی هستید که همیشه در حال حرکت هستند، روی سبک هایی تمرکز کنید که چندین فعالیت را انجام می دهند (به همین دلیل است که انتخاب های الهام گرفته از لباس های بیرونی را در زیر مشاهده خواهید کرد). به رنگ‌های اصلی – آبی، سیاه، سفید و خاکستری – پایبند باشید، زیرا تقریباً با هر لایه لایه‌ای عالی به نظر می‌رسند و به کمد لباس شما کمک می‌کنند. هنگامی که لایه پایه خود را ست کردید، الگوها و رنگ های برجسته را وارد کنید تا به تناسب خود شخصیت بیافزایید. پیشاپیش، بهترین پیراهن‌های مردانه را پیدا کرده‌ایم که شما را در تمام طول سال زیبا نگه می‌دارد.
راهنمای نهایی پیراهن های رسمی | پیراهن لباس مردانه جلو
راهنمای نهایی برای پیراهن لباس تیتر تصویر چقدر در مورد پیراهن های لباس مردانه می دانید؟

همه ما می دانیم که پیراهن کبریتی ها باید متناسب با اندام باشند تا در آنها عالی به نظر برسند.

اما اجزای یک پیراهن لباس چیست و چرا باید در مورد آنها بیاموزیم؟

این مقاله به منشا و قطعات آن می‌پردازد که شامل یقه، سرآستین، شکل جلو، شکل پشت، دکمه‌ها و جیب‌ها می‌شود.

همچنین پارچه ها و رنگ ها را با پیوندهایی به مقالات مفید دیگر پوشش می دهد.

خرید اینترنتی پیراهن کبریتی

لباس جلوی پیراهن
پیراهن مردانه یک پیراهن دکمه دار با یقه و آستین بلند است. برش آن متفاوت از پیراهن ورزشی است که برای پوشیدن با یقه باز ساخته شده است و با کراوات ناجور به نظر می رسد.

پیراهن لباس برای نگه داشتن ژاکت و کراوات طراحی شده است، اما می توان آن را بدون یکی، بدون دیگری یا بدون هیچ کدام پوشید. پیراهن های مختلف با انواع یقه و سرآستین برای طیف های مختلف لباس مناسب هستند و بسیاری می توانند یک سری تشریفات را انجام دهند.

ما در اینجا از پیراهن های آستین کوتاه صحبت نمی کنیم زیرا نبود آستین مانع از پوشیدن آن با ژاکت می شود که لازمه پیراهن کبریتی مجلسی است.

در طول نیم قرن گذشته، پیراهن لباس از یک لباس زیر به یک ویژگی برجسته در بسیاری از مدها تبدیل شده است. این یکی از دلایلی است که امروزه آن را در رنگ‌ها و طرح‌های بسیار بیشتری نسبت به سفید ساده که در آن روزها همه جا وجود داشت، در دسترس است.

علاوه بر این، زمانی که اکثر مشاغل مردان کار شامل کثیف کردن دست‌هایشان بود، دستبندهای سفید تمیز نمادی از وضعیت بود، نمادی که مردی که آن را به تن داشت بالاتر از کار کثیف بود.

امروزه، چه مدل چینی باشد و چه کت و شلوار و کراوات، پیراهن ها یک راه ضروری برای گسترش کمد لباس افراد هستند، زیرا نسبت به کت و شلوار، کفش، و سایر اقلام دیگر در لباس مردانه تطبیق پذیری بیشتر و هزینه کمتری دارند.

تنه پیراهن مناسب
برای مشاهده اینفوگرافیک کامل – نحوه تناسب پیراهن بر روی تصویر بالا کلیک کنید

قیمت پیراهن کبریتی

لباس پیراهن مناسب

اکثر مردان پیراهن هایی می پوشند که مناسب نیستند. با پوشیدن پیراهنی که به خوبی در یقه، آستین، سینه و شکم قرار می گیرد، نه تنها ظاهر خود را برجسته خواهید کرد، بلکه ظاهر خود را تا حد زیادی بهبود می بخشید.

معرفی –

این واقعیت که اکثر مردان پیراهن های خیلی بزرگ می پوشند به مشکل اساسی لباس های آماده مربوط می شود. شما فقط گزینه های زیادی دارید.

با توجه به اینکه هر مردی تصویر بدنی متفاوتی دارد، برای تولیدکنندگان پیراهن سایز بزرگ غیرممکن است که لباس هایی بسازند که مناسب همه افراد باشد. آنها سعی می کنند با ساخت پیراهن هایی برای مردان معمولی و افسانه ای بر این مشکل غلبه کنند.

شما ممکن است آنها را ملاقات کرده باشید: کوچک، متوسط ​​و بزرگ. نتیجه این است که پیراهنی با طول آستین مناسب پیدا خواهید کرد، اما شانه ها، گردن و سینه خیلی بزرگ هستند.

وقتی چیزی را پیدا می کنید که به سینه می خورد، متوجه می شوید که به یک اینچ دیگر در آستین ها نیاز دارید. و بنابراین باید انجام دهید: نکن. من به شدت توصیه می کنم که اگر مردی می خواهد پیراهن کبریتی های سفارشی را انتخاب کند.

مگر اینکه خیلی خوش شانس باشید یا برندی را پیدا کنید که از پروفایل شما به عنوان یکی از مردان افسانه ای خود استفاده کند، بهتر است وقت خود را صرف تمرکز بر پارچه ها یا سبک های انتخابی خود کنید. شرکت های زیادی وجود دارند که می توانند پیراهن بسیار بهتری را با همان قیمتی بسازند که برای یک برند نامی در قفسه می پردازید.

هر چیزی که پوشیده می شود، پیراهن باید بدون محدودیت حرکت، کاملاً متناسب باشد. همانطور که یک پیراهن از آستر یک کت محافظت می کند تا چربی و عرق زیادی از پوست زیر آن جذب نشود، یک پیراهن زیر می تواند عرق زیادی را تحمل کند تا پیراهن لباس را در تمام طول روز تازه نگه دارد و عمر آن را افزایش دهد.

اگر پیراهن برای یقه باز باشد، پیراهن یقه گرد درست زیر گلو نشان داده می شود که به نظر می رسد اکثر مردان ترجیح می دهند از آن اجتناب کنند. تی شرت V شکل از امنیت بیشتری برخوردار است. برخی از مردان ترجیح می دهند بافت ظریف پیراهن لباس را روی پوست خود احساس کنند و به طور کلی از زیر پیراهن چشم پوشی می کنند.

پیراهن کبریتی در تهران

 

لباس پارچه پیراهن
رنگ
رنگ پیراهن اولین چیزی است که متوجه می شویم. می‌تواند صد فوت دورتر قرار بگیرد و ممکن است این پیام را بفرستد که مردی که آن را پوشیده است خارج از منزل است یا می‌داند که چگونه در آن جا شود. هیچ دو پیامی بهتر از دیگری نیست، اما مردی که نقش و تأثیر رنگ را درک می کند، بر آنچه گفته می شود کنترل دارد.

سفید محبوب ترین رنگ برای پیراهن است و دلیل خوبی هم دارد. از نظر تاریخی، بر صحنه تسلط داشت و در ابتدا تنها گزینه برای یک جنتلمن بود. نبود رنگ و خال روی یقه و سرآستین مرد نشان می دهد که او برای امرار معاش دست و پا می کرد و عرق می کرد.

تا زمانی که انگلیسی ها شروع به معرفی رنگ ها از لباس های آخر هفته و روستایی کردند که رنگ ها و الگوها مد شدند. با این حال، سفید جایگاه خود را به عنوان رسمی ترین رنگ حفظ می کند. یک مرد می تواند با خیال راحت فرض کند که یک پیراهن کبریتی سفید هرگز بی جا نخواهد بود.

آبی به زودی در صحنه پیراهن ظاهر شد، اما تسلط آن بر مقام دوم بیشتر به ظاهر آن مربوط می شود تا میراث آن. رنگ‌های آبی و رنگ‌های مشابه، به‌ویژه برای پوست بیشتر مردان جذاب‌تر هستند. بنابراین، محبوبیت رنگ آبی در ایالات متحده گسترش یافت، زیرا تولید کنندگان بیشتر و بیشتر به دنبال رنگ ها و الگوهای قابل فروش بودند.

امروزه این رنگ جایگاه خود را به عنوان دومین رنگ محبوب حفظ کرده است.

صورتی، طلایی، اسطوخودوس….. مسابقه محبوبیت ادامه دارد. این رنگ‌های دیگر لهجه‌های فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌کنند، اما می‌توانند به‌عنوان اجسام جامد برای مرد مناسب بایستند. این نکته ای است که اغلب نادیده گرفته می شود. هر مردی ظاهر منحصر به فردی دارد که به رنگ پوست، رنگ مو، رنگ چشم و میزان تضاد بین آنها بستگی دارد. با استفاده از این نشانه‌ها، یک مرد بهتر است رنگ و ترکیبی را پیدا کند که استایل منحصر به فرد او را تکمیل کند تا شکار رنگ محبوب این فصل. هیچ فایده ای ندارد که بدانیم چگونه یک پیراهن کبریتی لباس مشکی بپوشیم، اگر رنگ آن به شما نمی آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *