برای دریافت مشاوره (در ساعات اداری) تماس بگیرید

ارتباط در واتساپ
02177682369

خرید پیراهن مردانه

سلام به همه ی شما عزیزان در این مقاله درباره ی خرید یراهن مردانه مطالب بسیار مفیدی را برای شما آماده کرده ایم با ما همراه باشید

خرید پیراهن مردانه

برای یک جلسه مهم در محل کار یا یک گردهمایی در بار محلی آماده شوید، مجموعه تی شرت پشت شما را حفظ می کند! یک عنصر اصلی در هر کمد لباس، مردم اغلب قدرت یک پیراهن مناسب را دست کم می گیرند. لباس های شما اولین برداشت شما را ایجاد می کند و اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد، بنابراین باید به درستی برنامه ریزی کنید.

ما قصد داریم برخی از افسانه ها را در مورد ساده بودن و کم رنگ بودن لباس مردانه بشکنیم. اسنیچ یکی از برندهای پوشاک مردانه است که لباس مردانه را با قیمتی مقرون به صرفه عرضه می کند. مناسبت‌ها و فصول مختلف به انواع مختلفی از پیراهن‌ها نیاز دارند و فکر می‌کنید با شکستن این کد سبک، بازی مد شما در حال ارتقای سطح جدیدی است.

برای ایجاد کمد لباسی که تمام نیازهای شما را برآورده کند، قصد داریم به گشت و گذار در انواع پیراهن مردانه بپردازیم.

یک دفترچه بردارید و شروع به یادداشت برداری کنید، ما نه تنها تی شرت اضافه می کنیم، بلکه به زندگی روزمره شما هیجان می دهیم!

1. پیراهن پارچه ای آکسفورد
پیراهن پارچه ای آکسفورد – انواع پیراهن | وبلاگ Bjoakoff
منبع: AshleyWeston.com
به ندرت با این نوع پیراهن های کلاسیک اشتباه می کنید.

پیراهن مردانه با قیمت ارزان

پیراهن مرانه شیک

پارچه آکسفورد ساخته شده از پارچه سبد بافت، ضخیم تر از پیراهن لباس است. پیراهن آکسفورد یکی از ضروریات کمد لباس شماست، زیرا تعادل کاملی بین کژوال و شیک است.

بافت غنی این پیراهن آن را به کمد لباس شما تبدیل کرده است. پیراهن مردانه در سایه‌های پاستلی صیقلی به نظر می‌رسد، اما آن را در رنگ‌های بسیار متنوعی خواهید یافت و می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

10 نکته برای استایل پیراهن های یقه راه راه برای مردان
10 نکته برای استایل پیراهن های یقه راه راه برای مردان
اگر شما هم مانند بسیاری از ما هستید، به سمت داشتن یک پیراهن یقه سفید جهش کرده اید – اما کاملاً متوجه نشده اید که چگونه به بهترین وجه با روال خود مطابقت داشته باشید. اجازه دهید با این نکات سریع و آسان برای شیک پوشی تی شرت به شما کمک کنیم. توصیه می کنیم چند نکته را برای یک ظاهر غیررسمی هوشمند ترکیب کنید. اگر در کمد خود پیراهن یقه خدمه ندارید، از اینجا پیراهن تهیه کنید.

پیراهن یقه طوسی با دکمه بالا
دکمه بالا انجام نشده است
همیشه و همیشه حداقل دکمه بالایی را ناتمام بگذارید. در بهترین حالت، دو تا سه دکمه بالا را فشار دهید. هر چه تعداد دکمه های بیشتری را ناتمام رها کنید، ظاهر معمولی و بی دغدغه تری خواهید داشت. اگر سرآشپز، روحانی یا پدربزرگ واقعی باشید، این قانون اعمال نمی شود.

خرید اینترنتی پیراهن مردانه

عکس نشسته پیراهن مردانه یقه بند سبز خستگی
رول آستین
دکمه‌های کاف را باز کنید، سپس آن‌ها را به سمت خود تا کنید. سپس تکرار کنید. بهترین آستین ها درست زیر آرنج شما به پایان می رسد. مطمئن شوید که هر دو آستین رول شده به یک نقطه برخورد کنند، اگر یک آستین بلندتر از دیگری باشد، شلخته به نظر می رسد.

پیراهن یقه مردانه با تصویر تا نیمه
سجاف کردن
هنر تاک زدن به یک پدیده تبدیل شده است. ما یا تاک فرانسوی (جلو به داخل تا شده، پشت بیرون) یا نیم تنه (نیمی از جلوی پیراهن تا شده) را توصیه می کنیم. تاک کامل نیز قابل قبول است، اما برای حفظ ظاهر معمولی، مطمئن شوید که کمربند و کفش‌های خود را درآورده‌اید.

 

بدون جوراب
هرچه کمتر «اقلام» بپوشید، غیر رسمی تر است. یک پیراهن یقه‌دار با شلوار جین روشن با لبه‌های رول شده و کفش‌های کتانی بدون جوراب را امتحان کنید. ظاهری عالی برای روزهای بهار و تابستان.

مردانه

پیراهن مردانه با کیفیت

زیر ژاکت معمولی
کلید اینجا کت CASUAL است. بقیه ظاهر باید با شلوار جین گاه به گاه تیره که روی مچ پا پیچیده شده و کفش های کتانی ست شود. دقت کنید که لبه پیراهن بالاتر از لبه کت باشد، نباید بلندتر باشد. پیشنهاد می‌کنیم برای آن تیپ شیک، پیراهن را خالی بگذارید.

این پیراهن معمولاً دارای یک حلقه آویز در پشت است که نگهداری آن را آسان می کند.
پیراهن آکسفورد که به دلیل دکمه‌هایی که یقه را در جای خود نگه می‌دارد، معروف است، یک نوع پیراهن بسیار متنوع برای مردان است. برای شام و نوشیدنی با دوستان یا خانواده با چینو و بروگ ست کنید.
نکته: اگرچه پیراهن آکسفورد بسیار تیز به نظر می رسد، اما ما آن را برای موقعیت های حرفه ای مانند جلسات هیئت مدیره یا مصاحبه پیشنهاد نمی کنیم.

این کالای بی انتها زمان زیادی را که صرف این فکر می کنید که در دعوت مهمانی خانه غافلگیر کننده خود در مورد “چه چیزی بپوشید” صرفه جویی می کند.

2. پیراهن لباس
پیراهن رسمی – انواع پیراهن | وبلاگ Bjoakoff
منبع: Pinterest
با پیراهن مناسبی که در یک تاکسیدو شیک قرار داده شده، پایان تعارف را نخواهید شنید.

یکی از محبوب‌ترین مدل‌های پیراهن مردانه، پیراهن رسمی شریک جرم شما خواهد بود، زیرا در رویدادهای مهم لبخند می‌زنید.

این پیراهن با یقه آستین کوتاه و سرآستین های فرانسوی، برای مراسم های مهم بی دردسر است.
ظاهر رسمی خود را با دکمه سرآستین و کفش مجلسی ست کنید.
پیش بند جلوی پیراهن ها هنگام پوشیدن زیر تاکسیدو ظاهری نرم به آن می بخشد.
نکته: یک پاپیون زیبا یا یک پاپیون زیبا را فراموش نکنید تا ظاهر شما را ترکیب کند. خود را با این پیراهن سفید رنگی نوازش کنید و در رویدادهای اجتماعی اظهار نظر کنید.
پیراهن سبک

پیراهن مردانه ارزان قیمت

 

پیراهن فلانل – انواع پیراهن | وبلاگ Bjoakoff
منبع: Pinterest
زرق و برق دار، گاه به گاه، و چک کردن یک بیانیه استایل ظریف است.

کاربرد پیراهن های فلانل آنها را به یکی از لوازم اصلی کمد لباس تبدیل می کند. از این نوع پیراهن ها برای لایه بندی و گرما بخشیدن استفاده می شود.

این پیراهن های نخی یا پشمی بافته شده نرم و راحت برای پوشیدن هستند. فلانل ها از ترکیب تی شرت و تی شرت زیبا ساخته می شوند.
این پیراهن ها برای پیک نیک، پاتوق با دوستان و خانواده یا مسافرت عالی هستند. برای داشتن ظاهری شیک می‌توانید لباس‌های فلانل را با جین ست کنید.
فلانل حالت خنکی ایجاد می کند و بهتر است در یک محیط غیر رسمی پوشیده شود. پارچه فلانل کمی برآمده است که عایق خوبی دارد و شما را سرگرم می کند.

بهترین پیراهن برای پوشیدن

نکته: برای داشتن ظاهری چوب بری بیشتر، یک پیراهن فلانل را با شلوار جین پاره، چکمه و کلاه ست کنید.

برخی از برنامه‌های خرید مد را مرور کنید تا چند پیراهن فلانل عالی را به دست آورید.

4. پیراهن جین
پیراهن جین – انواع پیراهن | وبلاگ Bjoakoff
منبع: Dmarge.com
پیراهن‌های جین که به عنوان لباس‌های روزمره طبقه‌بندی می‌شوند، باعث می‌شوند که در میان جمعیت شاداب به نظر برسید.

کی گفته جین فقط برای لباس زیره؟ این نوع پیراهن ها استایل بسیار متمایزی دارند. یک تکه لباس پایدار، جین ممکن است با گذشت زمان کم رنگ شود، اما همیشه زیباتر به نظر می رسد.

اگر می خواهید از پوشیدن لباس جین بر روی جین نماد بریتنی اسپیرز و جاستین تیمبرلیک اجتناب کنید، می توانید این پیراهن ها را با شلوار چینی یا شلوار جین متضاد بپوشید.
یک شلوار جین سفید با یک پیراهن جین ظاهری بسیار شیک است. پیراهن‌های جین بافتی به ظاهر شما می‌بخشند و تجربه‌ای سرگرم‌کننده برای بیرون آمدن از جعبه هستند.
یک پیراهن جین را روی تی شرت های معمولی بپوشانید و یک لباس جذاب ایجاد کنید.
اگرچه می توانید آن را در تمام طول سال بپوشید، اما جین در فصول قبل از زمستان ظاهر شما را برجسته می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *